STAP 1


Kennismaking


Opruimen is maatwerk. Eerst kom ik bij jou op locatie voor een intake. Deze duurt maximaal 45 minuten en is gratis.

Tijdens een intake bespreken we waar je tegenaan loopt en hoe jij het graag anders zou zien. 

STAP 2


Offerte


Ik maak een offerte, hierdoor zie jij precies waar we aan de slag gaan, wat we hebben afgesproken en wat de kosten zijn. 

​​

STAP 3


Aan de slag!


Na goedkeuring van de offerte kunnen we aan de slag. Samen prikken we een datum. We gaan op een ontspannen manier doelgericht aan de slag. Dit doen we in kleine stapjes en afgestemd op jouw wensen. Ik help je keuzes te maken, jij beslist altijd!

​​

STAP 4


Evaluatie


Na 2-4 weken neem ik telefonisch contact met je op en vraag ik hoe je het hebt ervaren en of je nog vragen hebt.

​​

Intake 

Na de intake krijg je van mij een offerte toegestuurd. Hierin staat vermeld wat we gaan doen en hoeveel uur ik denk dat we aan de slag gaan. Deze krijg je per mail opgestuurd. Na je akkoord kunnen we een datum prikken en gaan we aan de slag!


Investerings kosten

60 € per uur

0,39 € per kilometer

Indien gewenst is het ook mogelijk om je spullen te laten afvoeren. Dit kost 30 € per afspraak.

Factuur

De factuur ontvang je na afloop van de opruimsessie en kan digitaal overgemaakt worden.  Ik hanteer een betalingstermijn van 10 dagen. 

Privacy
Ik houd me aan de code van ethiek van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO). Dit betekent dat ik, ten allen tijde, discreet en respectvol omga met de mensen, situaties en spullen die op mijn pad komen.  Er gaat niets weg zonder overleg met jou, er komt niets op social media en ik bescherm je persoonlijke gegevens. Als blijkt dat je hulpvraag mijn expertise te boven gaat dan verwijs ik je zo nodig door.